Ahlan Wasahlan Ya Haalak

every words is advanced by apologies...

polis sentri lagi.... tadak cup duduk cup diri ke...

Tagged by Esan, budak mesir, walaopon kenal beliaw 3 ari ja kot tapi sahabat tetap slamanya toodia ayat.... akibat di tag ini suda lama, tapi kawe ni sebok skek sori deh...

7 fakta tentang saya
1. Seorang mahasiswa dentistry di jordan university of science technology yg tercinta.
2. Pendiam jika tiada org utk disembang huahahaw. nampak diriku ini cam pendiam, cuba la tegur ye kawan2.. cuma jangan gedik2, laki2 ka pempuan sama saja,
gedik2 are not allowed!!!
3. Pemalu(pada tempatnya) tapi senang masuk ngan org, becoz guer tak lihat pada luaran, yg penting ikhlas dan tak menipu..
4. seorang yg tidak ensem, tidak bergaya, tidak berharta, tidak stylo, tidak macho, tidak tinggi, tidak putih, tidak pandai, tidak smart, membosankan, nyekik,nate, koya, serta sewaktu dengannya..
AMARAN : SEMUA YG DIATAS (NO 4)ADALAH PALSU BELAKA, JANGAN TERTIPU LAGI TERPEDAYA DENGAN STATEMENT TERSEBUT) (T_T)Y beace :P
5. tak pandai ngejas awek, walaupon banyak awek yg ngejas aku, tapi aku tetap tak pandai ngejas awek wahahhahahahahahaha apa la malang nasib aku... tapi bagos, ikhtilat sifar~
6. Tak reti nak sembang ngan pempuan ngat, dah duduk seblah pon tapi tak reti2 gak nak mulakan, lebeh baik diam dari wat dosa kan kan kan?? camna la nak kawen ni.. takkan nak tunggu pempuan ngejas aku dulu hoho.. bleh gak :P
7. seorang hamba Allah yg merindui rahmat kasih sayangNya, yg mencintaiNya lebeh dari segala.....



7 perkara yang menakutkan saya [kat dunia]
sebenarnya guer tak takot apa2 selain Allah, tapi ni kat dunia ok kot.. 1/2 jam gak memikiokannye ..
1. fail exam... jangan wat loqlaq laaa...
2. aku cabot2 gigi org pastu dia mati.
3. bini tak bagi kahwen dua wakakakakakakkaka gurau je ala bucuk2....
4. bini kedua tak bagi kawen tiga huahahhahahaha adeila pecah perut aku menulis...
5. agak2 apa? takdala... ngeh3.. takot melamar org/ masuk minang org direject pergh berguling2 pasang lagu lelaki ini(anuar zain)(lagu m****is) mmg best... 10 taun sorok pale lam sarung bantal :P...
6. takot di tag lagi
7.takot nanti dah jadi dentist, org eksiden muka pecah bedah muka asal siti nurhaliza jadi micheal jackson...
+1 lagik, takot ngan bapok... huuuui pengalaman beb pengalaman... bleh die gosok2 dia punya yg diatas tuh nak ngorat kawan aku, bukan aku ya kawan2, nak termuntah aku tgk lari berselerak gak ar...

7 lagu buat masa sekarang
aku bukan dengar lagu slalu ngat pon...
1. Austin blackburn - lagu gergaji tuh. http://www.youtube.com/watch?v=JcDgk3Kst2s
2. Raihan damba cintamu
3. I will always love you- versi budak kecik (connie tabolt)
4. I'll wait for you- Eliott Yamin
5. kerispatih- mengenangmu ngan sejuta kata
6. raihan- iktiraf
7. sudais, saad alghamidi, shuraim, basit..

7 perkara yang selalu saya sebut
1. tuuuuuudiaaa ( ayat rasmi Du**ng)
2. ye dok mung :D (org kedh kata biaq btoi, menurut fusha berbetolan kah)
3. wala isyi. ( maksud nya adop nde se, ataw tadok gapo so, atawpon habuk pon tarak)
4. sehat?? ( ayat bile takde modal jumpa malizi2 di irbid)
5. selamaaat. ( juga ayat bila habes modal nak babai malizi2 di irbid)
6. bizzhobt! ( tepat sekali! lecturer vb ku slalu mengatakannya)
7. enta bila nak kawen??lapaq nasik minyak dah ni..

7 perkara yang amat bernilai
1. mi familia.. gracias por tordos le mi vida, miyamour claro ke si por mi vida.
2. sahabat2 ku, walawpon slalu mengumpat sesama sendiri tapi ini la perkara yg akan dikenang seumur idop :)
3. iman dan islam. without this im nothing, this 2 things were the only that keeps me going...
4. laptop ni la hm.. cikai2 dia pon berajasa besar ni...
5. biasiswa JPA :P
6. hempon. walu takdak org nak mesej pon tapi empon kena ada lam poket..
7. my little sister alahai rindunya....

7 'pertama kali' dalam hidup saya
1. petama kali tulis blog.. bosan gile idop ada blog nih :P
2. petama kali gi wat umrah minggu lepas
3. petama kali datang jordan
4, petama kali dapat result teruk. second sem ni ar tensyen2.....
5. petama kali ada duit sendiri tak pakai duit mak bapak sesen pon.
6. dapat hadiah besday dari laki2 kat intec dulu.. aneh juga rasanya walaupon biskut tapi ttp terharu..
7. petama kali gi oversea. thailand pon tak nah gi, takat lalu kelik klate penah ar...


org kena tagg?? aarr nope... just for boring2 takde keja nak wart kan./...
hehe... have fun!!

0 komen membina:

Post a Comment

sila la komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...